Data e postimit: 2017-12-03 15:40:33
Lexime: 9096
Teknologjia
Lloji: Ese krahasuese
Tema: Teknologjia
Autori: X
Shkolla: X
Klasa: 7
Qyteti: X
E-mail: x@gmail.com


A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologjise.ata nuk shfrytezojne kohen e lire per ta kaluar me muqte ne ajer te paster.me perdorimin e teknologjise ata mbyllen ne boye e tyre e nuk shikojne sec ndodh perreth.megjithate te gjithe njerezit qe perdorin teknolgjine kane nje memoreje te pasur nga fusha te ndryshme.
Une mendoj se teknologjia duht perdorur me orar te caktuar vecanerisht nga femijet.
Duhet te perdorim kohen e lire per tu argetuar me miqte

Vepra te ngjashme
Autori: FJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si ...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: Elsa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: avancimi teknologjik
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndryshuar shumu shpejt ne kohe ,ndryshimi eshte tipar i intiligjences se tij .Njeriu eshte ai qe ,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u ...
Autori: Meti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia dhe e ardhmja
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme. Njerezimi ka ndryshuar shume shpejt ne kohe;ndryshimi eshte tipar i inteligjences se tij.Njeriu eshte ai qe,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u zhytu...
Autori: Dijana Bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha e lire
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa me shume,sepse cdo veprim i mire i secilit njeri futet ne dobine e tij dhe te tjereve.Ne kohen e lire ne mund te mesojme,te luajm dhe te pushojme.Nga koha...
Autori: ENKELEDA PAPA · Lloji: Poezi lirike · Tema: "E lire"
E lire nen driten e henes frymoj, Nje gonxhe te celur prek, Aromen e saj me endje ndjek. E lire une po kendoj, Nje tingull zvarrites me ngacmon, Ngulcimet qe digjen terr me largon. E lire nga ajo drite qe po me pjek, une jam. Si nje cigare e sh...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jata pa teknologji
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e veshtire per tu ndare nga ne. me kalimin e viteve ajo ka perparuar dhe eshte bere me e rendesishme per jeten tone. teknologjia ka ndihmuar njerezimin ne shume f...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Kiara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si do ishte jeta jone pa teknologjine
Jeta pa teknologji Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga ai. Ne nuk mund ta imagjinojme dot e jo me ta realizojme nje dite pa te. Teknologjia ka ndihmua shume ne cdo fushe te jetes me shpikje ose veprimtari te n...




Komentet e fundit!

Emri: endet
Email: endetyzeiri@gmail.com
Komenti:

Emri: endet
Email: endetyzeiri@gmail.com
Komenti:

Emri: soni
Email: elisonceka6@yahoo.com
Komenti: ese ju duket ju kjo na e shpife



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com